Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΟΔΗΓΩΝ Και το πρόγραμμα το οποίο δεσμεύεται να προσπαθήσει να υλοποιήσει.



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ

Αυτά για τα οποία θα παλέψουμε. Επαναλαμβάνουμε ότι δεν θα γίνουν εν μια νυκτί και ότι χρειάζεται και η συμμετοχή η δική σας στο πλάι μας. Αλλά εμείς μέχρι να τα καταφέρουμε δεν θα σταματήσουμε.

Αλλαγές  στον  δρόμο υποσχόμαστε να παλέψουμε για την κατάργηση αυτής της μάστιγας . Είναι εφικτός ο επαναπρογραμματισμός τον γραμμών έτσι ώστε οι αλλαγές να γίνονται στα τέρματα ή στις αφετηρίες .
Αναφορές-Πειθαρχικό: Σήμερα δεν είναι ανάγκη να είμαστε ένοχοι για να βρεθούμε απολογούμενοι και πολύ συχνά εν άδικο κατηγορούμενοι, εκείνο που εμείς δεσμευόμαστε είναι ότι θα παλέψουμε να θεσπίσουμε ένα καθεστώς που εφαρμόζεται σε πολλούς οργανισμούς και που είναι πιο δίκαιο. Αυτό δεν είναι άλλο από το παράβολο για την ενεργοποίηση της καταγγελίας. Σήμερα ακόμα και μέσο email μπορεί κάποιος κακοπροαίρετος να μας καταστρέψει την ηρεμία έστω και αν τελικά δικαιωθούμε. Ανεξάρτητα από το αν ανταποκρίνεται στην αλήθεια η καταγγελία του, εμείς πρέπει να αποδείξουμε την αθωότητα μας και όχι αυτός την ενοχή μας. Αυτό πρέπει σταματήσει . Αν ο καταγγέλλων καταθέσει γραπτή αναφορά πληρώνοντας  και το ανάλογο παράβολο, τότε θα κλητεύεται ο οδηγός και θα έρχεται σε αντιπαράθεση με τον καταγγέλλοντα έτσι ώστε να μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του . Να ισχύσει αυτό που ισχύει παντού στην δικαιοσύνη: Αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου.
Αξιόπιστος τεχνικός έλεγχος των λεωφορείων. Να μην κυκλοφορούν προβληματικά οχήματα. Το κάθισμα του οδηγού αν δεν είναι σε καλή κατάσταση αποτελεί βλάβη.
Αξιοπρεπείς τουαλέτες :  Θα κινηθούμε προς την κατεύθυνση του να συσταθεί τμήμα της εταιρίας υπεύθυνο για τον καθημερινό καθαρισμό των τουαλετών. Αρκετά με τους ιδιώτες.
Γονική άδεια : 4 ημέρες για κάθε παιδί θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για την υλοποίηση αυτού  του στόχου.
Δελτία  βλαβών : δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να προσπαθούμε μέχρι να έχουν αριθμό τα δελτία που καταθέτουμε και να είναι σε τριπλότυπο έχοντας ο οδηγός την δυνατότητα να κρατάει αντίγραφο του δελτίου που κατέθεσε. Και να δούμε αν θα βγαίνουν τα λεωφορεία ανεπισκεύαστα και ποιος θα έχει την ευθύνη και τις συνέπειες.
Δημοσίευση των οικονομικών δαπανών : Να υπάρχει αναλυτική μηνιαία εικόνα εσόδων εξόδων στην οποία να έχουν πρόσβαση όλοι οι εργαζόμενοι, έτσι ώστε να βλέπουμε το πως και το που δαπανούνται τα χρήματα μας. -Δημοσίευση των πρακτικών του ΔΣ :  αναλυτικά για να μαθαίνουμε τι ψηφίζουν και τι θέσεις παίρνουν οι συνδικαλιστές.
Δημόσιος χαρακτήρας των συγκοινωνιών: θεωρούμε αυτονόητο ότι όλοι συμφωνούμε σε αυτό.
Διάλειμμα : δεσμευόμαστε να παλέψουμε έτσι ώστε το διάλειμμα να είναι πραγματικό και όχι στην έναρξη ή στην λήξη  της βάρδιας αλλά στο μέσο αυτής. Και ο μοναδικός που θα έχει δικαίωμα να το αλλάξει πρέπει να είναι ο εργαζόμενος.
Επαναπρογραμματισμός των χρόνων διαδρομής :  Πρώτα να γίνουν αξιόπιστοι και εφικτοί οι χρόνοι και μετά να τους ανακοινώνουν.
Καμπίνα  οδηγού : θα συνεχίσουμε να πιέζουμε μέχρι να γίνει πράξη.
Κατάργηση κατσαρής : θα επιμένουμε στην κατάργηση των κατσαρών.
Καταστατική συνέλευση για να προσαρμοστεί το καταστατικό του συνδικάτου στις σημερινές συνθήκες και ανάγκες.
Λεωφορειόδρομοι :  δεσμευόμαστε ότι θα κάνουμε ότι μπορούμε για την λειτουργία τους. 
Νομική  προστασία : δεσμευόμαστε ότι θα παλέψουμε για να αλλάξει επιτέλους αυτό το καθεστώς και να μπορούμε να έχουμε μία σύγχρονη και αξιόπιστη νομική προστασία διεκδικώντας ότι δικαιούμαστε.
Όλοι στο τιμόνι. Προσπάθεια για να βγουν για δουλειά όσοι λουφάρουν δεξιά και αριστερά.
Ποινολόγιο : υποσχόμαστε να δουλέψουμε ώστε το ποινολόγιο να αλλάξει  ριζικά  και να μην μπορούν κάποιοι να μας κλέβουν το δύσκολα αποκτημένο μεροκάματο  μας για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη τους.
Προβληματικές  γραμμές : Αν αρχίσουμε να κόβουμε τις προβληματικές γραμμές θα πρέπει να μην κάνουμε συγκοινωνία.  Σκοπός μας είναι να αντιμετωπίσουμε σε όλες τις γραμμές τα προβλήματα ώστε να πάψουν να είναι προβληματικές τόσο για την δική μας ασφάλεια, των επιβατών και των υπολοίπων χρηστών του δρόμου, όσο και για την ψυχική μας ηρεμία.
Τα μπλοκ αιτήσεων : Πρέπει να είναι αριθμημένα και κάθε αίτηση να έχει αριθμό πρωτοκόλλου.
Τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας :  δεσμευόμαστε να δουλέψουμε για να μπορεί ο οδηγός να εργάζεται χωρίς να υποχρεώνεται να προβαίνει σε παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.
Υπηρεσία συνδικαλιστών : Τα λεωφορεία βρίσκονται στον δρόμο 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο. Ο οδηγός πρέπει να μπορεί ανά πάσα στιγμή να απευθύνεται, σε περίπτωση ανάγκης, σε έναν εκπρόσωπο του. Εμείς 3 χρόνια ήμασταν παρόντες θα συνεχίσουμε.
Κ.Ε.Α : δέσμευση μας, να γίνουν άμεσα οι απαιτούμενες ενέργειες έτσι ώστε τα χρήματα του Κ.Ε.Α να μην τα διαχειρίζεται το Δ.Σ αλλά οι δικαιούχοι γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα ξεκοκαλιστούν.
ΤΟ ΟΧΙ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ: μας δεσμεύει στην διεκδίκηση των χρημάτων από τους υπαίτιους  της κατασπατάλησης και της κλοπής. Αν κοπούν οι παροχές προς τους συνδικαλιστές θα εξοικονομηθούν περισσότερα από 400.000€ στην τριετία ίσως πολύ περισσότερα. Συνάδελφοι μην ξεχνάτε είναι χρήματα δικά σας.